Tervetuloa kaikki treeneihin. Monet treenit sopivat myös vanhemmille.

Laji <ei asetettu>
Kotipaikka Lieto
Jäseniä 55 (Pelaajalista)
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Mikko

Moi,

Alla leirin alustava ohjelma, tarkentuu aikataulujen osalta lähempänä leiriä. Leirin ensimmäinen yhteisharjoitus on tällä hetkellä yöharjoitus, mutta mikäli perjantaille löytyy päivätreenistä kiinnostuneita, niin mökit saa kyllä käyttöön hyvissä ajoin, jolloin perjantain treenin voi juosta jo päivänvalossa.

Leirille tällä hetkellä alustavasti ilmoittautuneet:
Anni Valtonen, Anni Heikkonen, Elisa Mäkinen, Tuulia Viberg, Maija Sianoja, Outi Sareila, Sanna Paukkunen, Jannina Gustafsson, Tiia Istolahti

Sami Hämäläinen, Peeter Pihl, Arto Talvinen, Akseli Ruohola, Aaro Ruohola, Eero-Matti Vainio, Henrik Väisänen, Tuukka Mäkinen, Rasmus Ekström, Eero Jalli, Eero Heinonen, Petri Paukkunen, Olli Mattila

Essi Valtonen, Saara Tuomisto, Ilona Ruohola, Noora Neuvonen, Elsa Ankelo, Tessa Salmia

Samuli Rousku, Sami Karru, Oskari Lepistö, Aleksi Karttila (+1 junnuhuoltaja)

Mikäli jollain on tarve peruuttaa osallistumisensa, ilmoita siitä mahdollisimman pian Mikolle 040 775 4475.

--------------

MS Parma / Jukola-leiri 10.-12.11.2017

Majoitus: Messilän lomamökit (varattu 6 * 6 hengen mökit)
Ruokailut: Aamu- ja iltapalat omatoimisesti mökeittäin, lounas ja
päivällinen Messilän kartanossa
Leirin päävalmentaja: Olli Mattila
Leirin tavoite: Päästä sisälle ensi vuoden Jukolan maastotyyppiin, oppia
suppamaastossa suunnistamisen haasteet ja oivaltaa
ratkaisut niihin. Suunnistusharjoitusten lisäksi runsaasti
keskustelua ja analysointia maastotyyppiin ja Jukolaan liittyen.

Alustava ohjelma:

Pe-ilta:
- Yötreeni / Vihattu
- Treenin analyysi
o Yösuunnistaminen suppamaastossa; miten valmistautua ennakkoon, miten suunnistaa virheittä yöllä supikossa, illan treenin onnistumiset ja epäonnistumiset - mitä pitää oppia Jukolaa varten?

La-aamu:
- Viestitreeni / Santaveräjä / 6-7 km

La-päivä:
- Leirin ennakkotehtävän purku ja analyysi
o Ennakkotehtävänä jokaiselle osallistujalle annetaan Venlojen / Jukolan viestin osuus, jonka radan suunnittelee vanhalle kartalle. Suunnitellut radat jaetaan osallistujille jo ennen leiriä tutustuttavaksi. Purkutilaisuudessa jokainen esittää omasta radastaan muutaman oleellisen rastivälin painottaen suppamaaston reitinvalintojen tekoa, oleellisten kohteiden näkemistä kartalta yms.

La-iltapäivä / ilta:
- Harjoitusviesti / Santaveräjä / 1,5 km + 3,5 km
- Treenin analyysi
o Jokainen avaa omasta suorituksestaan 2 onnistunutta ja 2 epäonnistunutta (=virheen sisältänyttä) rastiväliä ja niihin johtaneet tekijät
o Ratojen yleinen läpikäynti

Su-aamu:
- Pitkä karttavellus suppamaastoihin tutustumiseksi / Maasto ilmoitetaan myöhemmin
- Leirin analyysi
o Ennakkoajatukset maastoista ennen leiriä?
o Mitä leirin harjoitukset ja maastot opettivat?
o Mitä kotiläksyksi talven ajalle ennen seuraavaa Jukola-leiriä?

Mikko

Moi, mahdollisista ruoka-aineallergioista tieto Mikolle (Mikko(piste)maatta(miuku)outlook(piste)com) tämän päivän (perjantai) aikana.

Kommentti tapahtumaan

Veltti
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Risto Ruohola, Risto.Ruohola@turunakk.fi, 0400806116